wrocławiu

KUKBUK Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Bakalie pierwszy raz we Wrocławiu

Bakalie pierwszy raz we Wrocławiu 7

Bakalie pierwszy raz we Wrocławiu - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Zobacz więcej
Szukasz ciekawego miejsca na kawę z przyjaciółką we Wrocławiu ? Lubisz miejsca z klimatem, gdzie można porozmawiać? WeWrocław jest wieleklimatycznych kawiarni, gdzie podają alternatywy, ale nie w Zobacz więcej
Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu – Kulinarna przygoda Kulinarna przygoda blog kulinarny Home Wstęp O mnie Skontaktuj się ze mną! Menu Boże Narodzenie, Inne, Z podróży małej i dużej Jarmark Zobacz więcej
Po dłuższej przerwie Wrocław miał ponownie okazję spotkać się twarzą w twarz zBLW. Było mi niezmiernie miło, że tym razem, mogłyśmy gościć w Malinkowie, miejscu bardzoprzyjaznym dzieciom i rodzicom. Zobacz więcej
Wrocławski Rynek W poprzedni weekend dosyć spontanicznie wybraliśmy się na kilka godzin do Wrocławia by sprawdzić czy jest ładniejszy od Krakowa jak twierdzą niektórzy (na przykład mój tata!) i trochę Zobacz więcej
Kilka dni temu, w ramach Restaurant Week Polska mieliśmy okazję wziąć udział w festiwalowej kolacji w Art Restauracja i Kawiarnia we Wrocławiu. Szczerze mówiąc wybór tego miejsca był przypadkowy a Zobacz więcej
Moim ulubionym miejscem we Wrocławiu jest dzielnica Czterech Świątyń. Do niedawna nie było tam prawie nic poza zakładami pogrzebowymi, jednak teraz w tym rejonie jest dużo dobrze zagospodarowanych Zobacz więcej
MIEJSCE, W KTÓRYM W JEDNEJ CHWILI PRZENIESIESZ SIĘ DO GRECJI... TYLKO WE WROCŁAWIU! Od jakiegoś roku te miejsce jest moim ulubionym jeśli chodzi o greckie jedzenie i grecki klimat. Restauracja GRECO Zobacz więcej
Jako, że ja i mój chłopak w miniony weekend mieliśmy rocznicę, postanowiliśmy uczcić ją we Wrocławiu, a ze sobą zabraliśmy caaałą rodzinkę! Było świetnie! Podzielę się z Wami wrażeniami i przede Zobacz więcej
Wstyd się przyznać, ale dopiero w tym roku odwiedziłam to piękne miasto. Nadrobiłam z nawiązką, bo byłam tam aż dwa razy! Bardzo mi się tam podobało – mnóstwo miejsc do odwiedzenia, atmosfera, Zobacz więcej
Wrocławski Jarmark Świąteczny rozrasta się z roku na rok zajmując poszczególne części Rynku i przyległe do niego ulice. Gości na nim również coraz więcej osób, z czego sporą ilość stanowią turyści. Zobacz więcej
Na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu jest kościół św. Idziego (uznawany za najstarszy zachowany budynek we Wrocławiu). Arkada z cegieł łączy świątynię z kapitułą tworząc Bramę Kluskową. Ową bramę zdobi Zobacz więcej
Pewnego dnia, a dokładnie 1 października 2015 roku był sobie event, na którym kilkanaście babeczek plotkowało sobie o swojej miłości do blogowania i gotowania. Każda z nas bloga założyła z innych Zobacz więcej
laura
laura Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Cafe Babilon
HABIBI FOOD WE WROCŁAWIU

HABIBI FOOD WE WROCŁAWIU 120

Dzisiejszym postem chciałabym rozpocząć cykl, nad którego powstaniem zastanawiałam się od dłuższego czasu. To będzie bardzo, bardzo subiektywny, pokazany moimi oczami oraz moimi preferencjami Zobacz więcej
Dziś zaczynamy cykl spotkań autorskich we Wrocławiu. Na początek zapraszamy na niedzielne spotkanie do Magnolia Park, dzisiaj, 26 października, o godz. 16.30. Przygotujemy dla was pyszne ciasteczka Zobacz więcej
Dnia pierwszego października we Wrocławiu uzbierało się zacne grono blogowiczek. Było kameralnie i stricte pogaduchowo. Ugoszczono nas w lokalikuPizzy Hut, gdzie ku mojemu zaskoczeniu repertuar Zobacz więcej
kiniaa.zak
kiniaa.zak Obserwuj blogaObserwujesz bloga
mniami-mniam
Obiad za dyche we Wrocławiu

Obiad za dyche we Wrocławiu 132

"Obiad za dychę we Wrocławiu" to projekt, który realizuję na swoim blogu, poprzez swoje subiektywne recenzję z różnych lokali we Wrocławiu, w których da się zjeść za 10 do 15 zł. Jako, że szukam Zobacz więcej
Dzisiaj chciałbym wszystkim polecić restaurację Mosaiq we Wrocławiu, która mieści się przy ulicy Św Mikołaja 12. Byliśmy tam we wczesnej porze obiadowej, na sali poza nami był jeszcze tylko jeden Zobacz więcej
Pierogarnia Stary Młyn we Wrocławiu | Na zielonym talerzu Na zielonym talerzu Jedzenie, kuchnia, restauracje, gotowanie Menu Przeskocz do treści o mnie Współpraca Szukaj: Pierogarnia Stary Młyn we Zobacz więcej