wycieczka

Cześć Globetrotterzy Rzymskich opowieści ciąg dalszy W poprzednim poście mieliście okazję poczytać o kawie. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o szczegółach naszej wycieczki. Transporcie, hotelu i Zobacz więcej
Zbliża się czas szkolnych wycieczek... I w życiu każdego alergika nadchodzi dzień, w którym musi wybrać się na szkolną wycieczkę. To znaczy - nie musi. Ale na pewno bardzo chce. Jeśli to jednodniowa Zobacz więcej
Pyza
Pyza Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smaczna Pyza
Wiosenna wycieczka po skarby

Wiosenna wycieczka po skarby 40

Wiosna zmienia otaczający nas świat z dnia na dzień. Pąki pęcznieją, zaczynają kwitnąć kwiatki i pojawiają się pierwsze wiosenne grzyby. To nic nowego, że te ostatnie interesują mnie chyba Zobacz więcej
AZgotuj
AZgotuj Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wycieczka do Taviry Portugalia

Wycieczka do Taviry Portugalia 17

Spędzając tegoroczne wakacje w Andaluzji, wypożyczyliśmy samochód, aby zwiedzić położone niedaleko portugalskie wybrzeżeAlgarve. Bardzo spodobała nam się Tavira. Łatwo zaparkowaliśmy na bezpłatnym Zobacz więcej
Ostatni weekend spędziłyśmy w naszej rodzinnej miejscowości. Pogoda bardzo dopisywała, dlatego w niedzielę postanowiłyśmy wybrać się na wycieczkę doWisły, która jest górskąmiejscowością położoną w Zobacz więcej
Ostatnio miałam weekend na wodzie razem z KatalogMarzen.pl i ich programem Chcę To Przeżyć, który zachęca, żeby spełniać swoje marzenia. Jeśli nie wiemy na co mamy ochotę, możemy wybrać jakąś ciekawą Zobacz więcej
Ciasta z jabłkami piekę chyba najczęściej. Czasami jest to szarlotka, ukochane ciasto moich chłopaków, z dużą ilością rozdrobnionych owoców, a czasami jakiś jabłeczniki albo urocze ciasteczka serowe, Zobacz więcej
Tydzień temu czyli 25 czerwca czyli całkiem na początku lata, całkiem na początku wakacji wybraliśmy się na malowniczą i pouczającą wycieczkę. Trasa naszej wycieczki to Inowłódz, Spała, Konewka i Zobacz więcej
Jesteś na plaży, w górach, w kurorcie czy nawet w centrum miasta – wszędzie masz dostępne popularne, a także nieco mniej popularne przekąski. Coś idealnego dla turystów na chwilowe wyciszenie głodu, Zobacz więcej
Londyn W okresie naszej blogowej nieobecności, byliśmy na krótkim urlopie w Londynie. Kolorowym, pełnym szumów i zapachów różnych kuchni Londynie. Miasto cudowne, podbiło moje serce od pierwszej Zobacz więcej
Nie mam pojęcia, dlaczego jeszcze nic nie napisałam o moim miejscu na ziemi. A to przecież moje ulubione miasto. Wiem, że wielu ludzi nie lubi Paryża – bo zatłoczony, bo brudny – ale uwierzcie mi, w Zobacz więcej
Sezon na jabłkawpełni, więc z wielką ochotą wybrałam się na wycieczkę do największego sadu Europy – czyli do rejonu grójeckiego. W położonym 40 km od Warszawy Bikówku grupę dziennikarzy oraz Zobacz więcej
Jeśli czytacie ten blog, to wiecie, że uwielbiam nietypowe wycieczki, zwłaszcza jeśli można na nich coś dobrego zjeść i dowiedzieć się czegoś ciekawego o dobrych produktach. W ten sposób trafiłam na Zobacz więcej
Kiedy znudzą się Wam już arcyciekawe Edynburskie zabytki i muzea, czas zrobić krótki wypad za miasto. A najlepiej odwiedzić jeden z najmłodszych pod względem stażu na liście, szkockich nabytków Zobacz więcej
Kajtuś ;>
Kajtuś ;> Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Lepsza wersja siebie :)
35. Wycieczka

35. Wycieczka 39

Z racji dzisiejszej wycieczki muszę być wcześniej w mieście. Pogoda nie dopisuje, więc nie miałam ochoty zwlec się z łóżka. A że było mi ciężko wstać to zrobiło się mało czasu do wyjścia, stąd takie a Zobacz więcej
Podczas naszej nadmorskiej części urlopu postanowiliśmy zwiedzić Łebę i znane chyba wszystkim ruchome wydmy. W Łebie byłam jako dziecko, w drugiej połowie lat osiemdziesiątych, niewiele z tamtych Zobacz więcej
Macie ochotę zobaczyć Królową Elżbietę i Pałac Buckingham? Udało nam się znaleźć bardzo tani lot do Londynu – za bilet tam i powrót zapłacicie tylko 130 PLN. Lecimy rano o 6:50 z Warszawa Modlin i na Zobacz więcej
2drink.pl
2drink.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zanim Zjesz
Górska wycieczka od kuchni

Górska wycieczka od kuchni 30

Górska wycieczka od kuchni poniedziałek, Październik 17, 2016 Latest: Górska wycieczka od kuchni Odżywiaj się zdrowo dzięki Kcalmar! Berlin w zasięgu jednego zdrowego przepisu – KONKURS Pomoc Zobacz więcej
Wpisów pt. U Małgosi i Roberta ostatnio nie ma, a to dlatego, że ciągle zaniedbuję swojego bloga:-( Oczywiście odwiedzam ich systematycznie, a nasza przyjaźń rozwija się i kwitnie. Tak się złożyło, że Zobacz więcej
Słodkości z jarmarku – cz. 4 – ostatnia z tej wycieczki ;) – Kulinarna przygoda Kulinarna przygoda blog kulinarny Home Wstęp O mnie Skontaktuj się ze mną! Menu Boże Narodzenie, Z podróży małej i dużej Zobacz więcej