zakopane

Kuchnia i podróże
Zakopane

Zakopane 68

Polska złota jesień to jeszcze czas na różnego rodzaju wycieczki, choćby tylko na weekend, ale zawsze warto gdzieś pojechać, pospacerować i napawać się urokami tej polskiej kolorowej pory roku. Ja Zobacz więcej
, aby udać się na Krupówki W drodze powrotnej udało mi się zrobić zdjęcie Wodogrzmotów Mickiewicza, rano słońce skutecznie mi to uniemożliwiło. W samochodzie byliśmy o 13:10, zjedliśmy i ruszylismy do Zobacz więcej
Kate's Kitchen
Kate's Kitchen Obserwuj blogaObserwujesz bloga
In a Green Jar
tłuste Zakopane

tłuste Zakopane 95

Wczorajsze muffinki okazały się strzałem w dziesiątkę w powrotnej drodze z Zakopanego. Smakowały wyjątkowo! A ze względu na mróz i śnieg nie mogłam odmówić sobie tłuszczyku ! om nom nom nom! Zobacz więcej
Kilka zdjęć z naszego krótkiego pobytu w Zakopanym :) Było super, tylko mnie zawsze mało. Lubię góry ich klimat i masę zieleni, która tam jest. Denerwuje mnie tylko podejście górali (oczywiście Zobacz więcej
ecia747
ecia747 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Everything and....
Zakopane 2013

Zakopane 2013 16

Witajcie... Od niedawna jedna z moich pasjisąGóry a konkretnie Tatry orazzwiązanez nimi Zakopane.... Oddłuższegoczasu mnie tamciągnie... Czasami zastanawiamsięczy nie mamjakiśgenówGóralskich Tammożna Zobacz więcej
gotujebochce
gotujebochce Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gotuje Bo Chce
I  ♥  Zakopane

I ♥ Zakopane 98

Długi weekend okazał się sukcesem. Zawsze wolałam jechać nad morze teraz zakochałam się latem w górach . Pogoda dopisała a ja zdecydowałam, że postaram się tu wracać tak często, jak to tylko będzie Zobacz więcej
mniumniu
mniumniu Obserwuj blogaObserwujesz bloga
MniuMniu
Wegańskie Zakopane

Wegańskie Zakopane 190

Zakopane jak wszem i wobec wiadomo nie jest miasteczkiem przystosowanym dla wegetarian, a co dopiero dla wegan. To miejsce pełne śmierdzących serów, smażonych kiełbas, tłustych gofrów, wszechobecnych Zobacz więcej
mniumniu
mniumniu Obserwuj blogaObserwujesz bloga
MniuMniu
Wegańskie Zakopane

Wegańskie Zakopane 209

Nie było mnie jakiś czas, najpierw pakowanie a potem wyjazd do Zakopanego. Naładowałam akumulatory i zabieram się za nadrabianie przepisów. Dolina Pięciu Stawów Pyszne naleśniki z konfiturą z żurawiny Zobacz więcej
« Sałatka z bobu i ciecierzycy Zakopane - Tatry_wspomnienie z urlopu Tatry to piękne góry, wiele szlaków, cudowne widoki:-) My jeszcze nie byliśmy w wielu miejscach, mamy zamiar kiedyś tam wrócić, Zobacz więcej
lała się strumieniami. Skoro Zakopane to i oscypki musiały się znaleźć w naszym jadłospisie. Cisza przed burzą, czyli lekkie śniadania przed całym dniem dogadzania sobie smakołykami. Mało Zobacz więcej
W Warszawie już prawie wiosna... a tam jeszcze zima:) Snowboard, stok, Krupówki, Gubałówka, śnieg... warto było wyskoczyć na weekend. Zapraszam na fotorelacje:) Gdzie jedliśmy? Czarny Staw ul. Zobacz więcej
To już ostatni wpis z Zakopanego, tym razem fotorelacja z karczmy STARO IZBA, również mieszczącej się na Krupówkach. Wystrój i jedzenie są w charakterze Karcmy po Zbóju (jest to pewnie ta sama "sieć" Zobacz więcej
miarę oddalania się od Krakowa, pogoda stawała się coraz bardziej przyjazna. Po dotarciu do domu, w którym mieliśmy nocować, okazało się że widoki z okien są idealne. Zaraz po zakwaterowaniu, Zobacz więcej
Jeśli trafiłeś(aś) na ten wpis to zapewne interesuje Cię „Gdzie zjesc obiad w zakopanem” lub szukasz odpowiedzi na pytanie „zakopane gdzie zjeść tanio i dobrze”. Odpowiedź jest bardzo prosta, to Mała Zobacz więcej
Jak zapewne wielu z Was wie, przed miesiącem wpadliśmy na kilka dni do Zakopanego. Staraliśmy się nie tylko trochę pochodzić pod górach, ale i zjeść coś smacznego. Na pierwszy ogień poszła Karczma po Zobacz więcej
Mój pierwszy wpis z Zakopanego! Będąc w Willi Karpińskich , jeśli jesteśmy w Tatrach to spędzamy urlop właśnie tutaj, udało mi się już niejednokrotnie rozmawiać z właścicielką Panią Dorotą Karpińską o Zobacz więcej
Uwielbiam góry i cisze panującą na szlakach. Dopiero co wróciłam z Zakopanego gdzie byłam na 9 dniowym wypoczynku. Pogoda jak na góry dopisała bo mieliśmy słoneczne aż 5 dni! Więc jak na wrzesień moim Zobacz więcej
Zakopane otworzyła swoje podwoje. Od tego czasu zmieniło się tylko trochę wewnątrz i na zewnątrz - atmosfera pozostała ta sama. Salva sprawnie przemieszcza się między kuchnią, a werandą, w której Zobacz więcej