zakynthos

ZOBACZ TAKŻE:

ZAKYNTHOS

ZAKYNTHOS 85

Wiele w życiu nie widziałam. Jak policzyłam byłam dopiero w 19 spośród ponad 190 państw na świecie. Pogodziłam się z tym, że większości nigdy nie zobaczę, ale wychodzę z założenia, że nie liczy się Zobacz więcej
Zakynthos

Zakynthos 76

Będąc na Zakynthos postanowiliśmy któregoś dnia z Monsieur wynająć jakiś środek lokomocji i odwiedzić stolicę wyspy - miasto Zakynthos. Zamiast samochodu, czy skutera postanowiliśmy wypożyczyć quad, Zobacz więcej
Zakynthos TOP 10

Zakynthos TOP 10 90

Po powrocie z Zakynthos pomyślałam, że zrobię listę top 10 najciekawszych rzeczy, jakie widziałam na wyspie i jakie według mnie trzeba koniecznie zobaczyć. Jedne są bardzo tendencyjne, a inne mam Zobacz więcej
Zatoka Wraku - Zakynthos

Zatoka Wraku - Zakynthos 61

Plaża w Zatoce Wraku (Navagio Beach - od słowa "navagio", które po grecku oznacza wrak) uznawana jest za jedną na najpiękniejszych na świecie. Nie można się temu dziwić. Woda ma tu niesamowity Zobacz więcej
Tak jak obiecałam kontynuuje :) Wycieczka 2 Skoro pierwszego dnia mieliśmy przyjemność zobaczyć Zatokę Wraku od strony morza, następnego dnia postanowiliśmy udać się na punkt widokowy Navagio beach. Zobacz więcej
Michelle_19
Michelle_19 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jedyna pasja
Atrakcje turystyczne Zakynthos

Atrakcje turystyczne Zakynthos 65

Każdy ma swój indywidualny sposób spędzania wakacji. Są ludzie, którzy lubią leżeć przy hotelowym basenie żłopiąc piwsko, lub smażyć się godzinami na plaży, ja do nich nie należę. Przed wyjazdem na Zobacz więcej
Na początku sierpnia poleciałyśmy na wyspę z archipelagu Wysp Jońskich - Zakynthos. Byłyśmy tylko tydzień,ale zdążyłyśmy wszystko zobaczyć (szczególnie,że to już byłMoniki drugi raz na tej wyspie). Zobacz więcej
Dziś jedna z moich ulubionych sałatek - wspomnienie cudownych wakacji na greckiej wyspie Zakynthos. Dlaczego tak ją lubię? Oczywiście ze względu na sentyment do Grecji i ciepłych klimatów, które mi Zobacz więcej
Parę dni temu wróciłam z tygodniowych wakacji na greckiej wyspie Zakynthos. Pojechałam z biurem podróży. Wczasy wykupiłam dobre półtora miesiąca przed wylotem, stąd też miałam czas do namysłu, co też Zobacz więcej
Po dłuższej przerwie zapraszam na ostatnią wycieczkę po wyspie. Tym razem kierujemy się na południe do najgęściej zamieszkanej części Zakynthos. Wycieczka 3 Na trzeci dzień byliśmy trochę zmęczeni Zobacz więcej
Zbyt wiele pysznych i pięknych miejsc zwiedziłam na Zakynthos, by zmieścić wszystko w jednym poście. Dlatego relację podzieliłam na dwie części. Zgodnie z zapowiedzią w drugiej części, przeczytacie o Zobacz więcej
W ciągu roku, przychodzi taki moment, gdy moje wewnętrzne ja mówi STOP. Jest to czas, gdy potrzebuje się zatrzymać, oderwać od codzienności, zmienić otoczenie, pozwolić oczom spojrzeć na coś nowego, Zobacz więcej
HONEY NUT MUFFINS INGREDIENTS: 0.5 cup chopped walnuts 0.5 cup almond flakes 0.5 cup rolled oats 1.5 cup flour 1 teaspoon baking powder 1 teaspoon baking soda 1 teaspoon cinnamon 1 pinch salt 1 stick Zobacz więcej
Na ten przepis natknęłam się przeglądając stare magazyny kulinarne i od razu wpadł mi on w oko. Kąski z kurczaka w panierce z ostrych chipsów nachos a do tego salsa paprykowo-pomidorowa. Składniki: 2 Zobacz więcej
BRAN MUFFINS 2 cups bran 0.5 cup flour 2 tablespoons brown sugar 2 teaspoons baking powder 2 teaspoons vanilla sugar 1 pinch salt 2 eggs 0.75 cup milk 2 tablespoons vegetable oil 1 cup dried prunes Zobacz więcej
Xanth to kraina, gdzie wszystko przesiąknięte jest magią. Zwierzęta, rośliny, budowle i ludzie. Każdy mieszkaniec Xanthu posiada jakiś magiczny talent – każdy oprócz głównego bohatera – Binka. Musi on Zobacz więcej
AROMATIC MICROWAVE CUPCAKES 1.Beat the eggs with the sugar. 3.Add the liquid ingredients to the egg mixture. 4.Combine the sifted flower with the baking powder and salt. Add it to the batter. 5.Pour Zobacz więcej
Pyszne, z wierzchu chrupiace a w srodku mieciutkie i puszyste gofry z przepisu Cynthii Barcomi. Cynthia Barcomi, zanim odkryla w sobie pasje pieczenia studiowala filozofie i teatrologie w Nowym Yorku Zobacz więcej
APPLE & ALMOND MUFFINS INGREDIENTS: 1 stick butter (100g, unsalted) 2 eggs 0.75 cup milk 2 cups flour 3 tablespoons sugar 3 teaspoons cinnamon 1 teaspoon baking powder 1 teaspoon baking soda 1 Zobacz więcej
LEMON MUFFINS INGREDIENTS: 1.5 cups flour 0.5 cup sugar 1 teaspoon baking powder 1 teaspoon vanilla sugar 1 pinch salt 1 cup yoghurt 2 eggs 4 tablespoons vegetable oil 4 tablespoons lemon juice 3 Zobacz więcej