zakynthos

ZOBACZ TAKŻE:

ZAKYNTHOS

ZAKYNTHOS 83

z Monsieur wybraliśmy Zakynthos - niewielką wysepkę na Morzu Jońskim (na zachodnim wybrzeżu Grecji, na południe od znanego wszystkim Korfu). Wyspa okazała się przeurocza, bardzo zielona, Zobacz więcej
Zakynthos

Zakynthos 75

Będąc na Zakynthos postanowiliśmy któregoś dnia z Monsieur wynająć jakiś środek lokomocji i odwiedzić stolicę wyspy - miasto Zakynthos. Zamiast samochodu, czy skutera postanowiliśmy wypożyczyć quad, Zobacz więcej
Dziś jedna z moich ulubionych sałatek - wspomnienie cudownych wakacji na greckiej wyspie Zakynthos. Dlaczego tak ją lubię? Oczywiście ze względu na sentyment do Grecji i ciepłych klimatów, które mi Zobacz więcej
Na początku sierpnia poleciałyśmy na wyspę z archipelagu Wysp Jońskich - Zakynthos. Byłyśmy tylko tydzień,ale zdążyłyśmy wszystko zobaczyć (szczególnie,że to już byłMoniki drugi raz na tej wyspie). Zobacz więcej
r. kiedy to podczas sztormu i pogoni przez straż graniczną zatonął w okolicach Smugglers Cove, jak określana jest też Zatoka Wraku. W swój ostatni rejs wypłynął prawdopodobnie z Turcji lub Algierii. Zobacz więcej
Zakynthos TOP 10

Zakynthos TOP 10 84

Po powrocie z Zakynthos pomyślałam, że zrobię listę top 10 najciekawszych rzeczy, jakie widziałam na wyspie i jakie według mnie trzeba koniecznie zobaczyć. Jedne są bardzo tendencyjne, a inne mam Zobacz więcej
się niesamowity widok na strome, klifowe wybrzeże Zakynthos. Droga ciągnie się niczym serpentyna, z licznymi wzniesieniami i spadkami. Otaczały nas zewsząd gaje oliwne. W tym rejonie spotkanie Zobacz więcej
Każdy ma swój indywidualny sposób spędzania wakacji. Są ludzie, którzy lubią leżeć przy hotelowym basenie żłopiąc piwsko, lub smażyć się godzinami na plaży, ja do nich nie należę. Przed wyjazdem na Zobacz więcej
Po dłuższej przerwie zapraszam na ostatnią wycieczkę po wyspie. Tym razem kierujemy się na południe do najgęściej zamieszkanej części Zakynthos. Wycieczka 3 Na trzeci dzień byliśmy trochę zmęczeni Zobacz więcej
Parę dni temu wróciłam z tygodniowych wakacji na greckiej wyspie Zakynthos. Pojechałam z biurem podróży. Wczasy wykupiłam dobre półtora miesiąca przed wylotem, stąd też miałam czas do namysłu, co też Zobacz więcej
rękę mojego największego kompana i ruszam w świat. Jest to czas urlopu. Jest to czas wakacji. Chcę zabrać się razem ze mną w kulinarną podróż po Zakynthos. Jeśli planujesz tam swoje wakacje, pokażę Zobacz więcej
Zbyt wiele pysznych i pięknych miejsc zwiedziłam na Zakynthos, by zmieścić wszystko w jednym poście. Dlatego relację podzieliłam na dwie części. Zgodnie z zapowiedzią w drugiej części, przeczytacie o Zobacz więcej
Wyjazd na Gran Canarię, podobnie jak ubiegłoroczny na Zakynthos, był dość przypadkowy. Tak się złożyło, że otworzyło się nam krótkie "okienko urlopowe" i postanowiliśmy z niego skorzystać. Na podjęcie Zobacz więcej
Taką właśnie lokalną wersję bruschetty jadłam na greckiej wyspie Zakynthos. Wyspa przez wieki była pod włoskimi wpływami,dlatego typowa dla Włochów grzanka z oliwą i pomidorami pojawiła się na Zobacz więcej
O wakacjach na wyspie Zakynthos wspominałam już kiedyś przy okazji przepisu na grecką bruschettę. Dziś prezentuję sałatkę, którą zaproponował mi kelner - Sakis w naszej ulubionej tawernie Zeposw Zobacz więcej
Witajcie Kochani, powoli do Was wracam, dzisiaj tylko z kilkoma zdjęciami z wakacyjnych wojaży ;) Tym razem zawitaliśmy na Zakynthos, uroczą, grecką wyspę, pełną smaków, aromatów i przepięknych Zobacz więcej
a'la tzatziki i prażonej ciecierzycy prosto z wyspy Zakynthos! :) Całość wykończymy intensywne w smaku suszone pomidory- danie mogę zaliczyć do tych, które z pewnością powtórzę :) Składniki: 50g Zobacz więcej
Po raz kolejny propozycja dyniowa (a będzie ich w tym sezonie na pewno wiele), tym razem na wytrawnie! Z chrupiącą ciecierzycą przywiezioną prosto z greckiej wyspy Zakynthos... duet dynia hokkaido i Zobacz więcej
Jest to moje jesienne wspomnienie z wakacji na Zakynthos! Wypoczywając na jednej z greckich wysp delektowałam się różnymi rarytasami, często słodkimi. Jednym z nich był miód z zatopionymi orzechami- Zobacz więcej
Prosto z Zakynthos! :) Kolejne greckie wspomnienia w postaci małym, ciemnych i przesłodkich rodzynek z wyspy Zakynthos! Długo się zastanawiałam jak je spożytkować i postanowiłam, że wykorzystam je do Zobacz więcej