zona

ZOBACZ TAKŻE:

katnova
katnova Obserwuj blogaObserwujesz bloga
KATNOVA
Batony Bio Zona

Batony Bio Zona 25

0
Znacie internetowy sklep biozona24.pl, nie? To szybko nadrabiajcie zaległości! Jest to miejsce, w którym znajdziecie zdrowe przekąski i słodycze bez dodatku cukru, glutenu, laktozy, większość w wersji Zobacz więcej
doowa
doowa Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Moje Małe Czarowanie
Chlebek dyniowy

Chlebek dyniowy 31

0
Jaroslaw Kuhn28 stycznia 2013 09:39 a co jesc aby stracic apetyt, moja zona gotuje, gotuje a jak nie gotuje i piecze a potem mi mowi ze mam slaby charakter bo jem i jem, wiec co polecacie aby nie Zobacz więcej
Jak zawsze piękne zdjęcie. Przypomniałaś mi że dawno pasztetu nie zrobiłam a mam trochę ziarna które przydałoby się przerobić na coś dobrego by za długo nie leżało Chciałabym cię oficjalnie zaprosić Zobacz więcej
Wybralysmy sie na wycieczke na plaze. Po wyjsciu z autobusu zostalo nam jeszcze jakies 10 minut do przejscia (dla osoby bez dziecka pewnie byloby to 5 minut). Bilans samochodow, ktore zatrzymaly sie, Zobacz więcej
zewa
zewa Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Ewa w kuchni
Twix - babeczki

Twix - babeczki 61

0
Wczoraj siedzę sobie w domu, chłopaki w pracy, młodszy syn w bibliotece na wakacjach z biblioteką a tu telefon. Dzwoni kuzyn, że jest z zoną i dziećmi na wczasach w Darłowie i pyta czy Zobacz więcej
zdrowa? A zona? A dzieci? Co u twoich rodzicow? B. Dzieki Bogu wszystko w porzadku! Co u ciebie? Jak twoja rodzina: zona, dzieci, bracia, siostry - zdrowi? Cala rodzina w porzadku? A. Alhamdulillah Zobacz więcej
AZgotuj
AZgotuj Obserwuj blogaObserwujesz bloga
AZgotuj
Omlet biszkoptowy bezglutenowy

Omlet biszkoptowy bezglutenowy 63

3
Zbliżają się Walentynki. Zaskoczcie swoje miłości ( dzieci, zony mężów i innych których kochacie) pysznym śniadaniem. Omlet biszkoptowy z mąką razową i karmelizowanymi bananami. Ale może być także Zobacz więcej
krola Ottokara. W miescie brakowalo zywnosci, totez z czerstwego pieczywa wymyslone te potrawe. Legenda mowi, iz zona burmistrza ujrzala z okna, ze nieprzyjacielsiue wojska gotuja sie do ataku. Nie Zobacz więcej
Przeczytałem u Zewy (ewa-wkuchni.blogspot.com) przepis na ciasto czekoladowe z gruszkami. Ponieważ moja zona twierdzi, że talent kulinarny to ja mam, ale do pieczenia to średni, z przewagą żadnego, Zobacz więcej
kawałeczki zamiast starte na tarce, wszystko zależy od tego co lubimy i jak duże są nasze dzieci :) 23 września 2012 08:35 Anonimowy pisze... wlasnie mi zona placki zrobila ,teraz gdziesz wyszla a tu Zobacz więcej
dorota20w
dorota20w Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Dorota smakuje
Ciasteczka Anzac

Ciasteczka Anzac 89

0
i zamrozić). Ciasteczka te są bardzo popularne w Australii i Nowej Zelandii a przepis na nie został wymyślony podczas drugiej wojny światowej. Dzięki specjalnej recepturze ciastka miały przetrwać Zobacz więcej
stronę. Smażyć aż się zrumieni z drugiej strony. Przełożyć na naczynie do zapiekania, wlać śmietanę wymieszaną z żółtkiem i solą. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piec około 15-20 Zobacz więcej
powyzszej trylogii mafijnej. Na poczatek , tak by dobrze moc sie wczuc w temat proponuje odsluchanie muzyki z filmu autorstwa Nino Rota, ktora przyprawia o ....gesia skorke ....? A teraz powracajac Zobacz więcej
zwiedzać pieszo (poruszamy się wszak w ramach 1 zony, która nie jest tak duża, jak mogłoby się wydawać), a nocleg zarezerwować blisko centrum (omijając skrajne dzielnice północne i 10.). My Zobacz więcej
Dzis chcialabym podzielic sie przepisem na mieciutkie buleczki z nadzieniem z wedlin i sera - Saltimbocca. Przepis mam od zony szwagra. Nie wiem skad ona go posiada, ale robilabuleczki juz jakies 30 Zobacz więcej
Ciasto ryżowe. Niby takie tradycyjne, niby takie historyczne. A ja go jeszcze ani razu nie jadłam, ba! na oczy nie widziałam, mimo, że mieszkam całkiem niedaleko miejsca pochodzenia powyższej delicji. Zobacz więcej
Malzonek szanownie wrocil z Milanu. Takiemu to dobrze :) Maly mial szczepionke w poniedzialek i od tego wlasnie poniedzialku marudzi straszliwie. Nie jestem przyzwyczajona bo naprawde bardzo malo Zobacz więcej
I WIŚNIAMI autorka:foodmania blog: FOODMANIA ORZECHOWE MUFFINKI Z KOLOROWEJ KOMOSY autorka:foodmania blog: FOODMANIA KRUCHE CIASTO Z TRUSKAWKAMI autorka:foodmania blog: FOODMANIA TRUSKAWKOWE CIASTO Zobacz więcej

ZOBACZ TAKŻE: