zupa dim sum

Pierwszy raz zjadłam dim sumy w trakcie podróży po Azji. Byliśmy w Singapurze i zachwycił nas fakt, że jedna z sieciówek-fastfoodów posiada gwiazdki Michelin. Tym sposobem odwiedziliśmy Din Tai Fung, Zobacz więcej
Rock w Kuchni
Rock w Kuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dim Sum z krewetkami

Dim Sum z krewetkami 153

Były dim sum na mieście, czas przygotować je w domu. Podjęliśmy wyzwanie i okazało się, że to wcale nie takie trudne, a smakowały nam zdecydowanie bardziej. Dalej będziemy poszukiwać dobrej Zobacz więcej
Dzisiejsze danie powstało pod wpływem chwili. Naszła mnie ochota na pierogi z... zielonym groszkiem. Jednak nie miałam czasu na przesiadywanie w kuchni i lepienie małych pierogów. Postanowiłam zrobić Zobacz więcej
Pierogi dim-sum z kurczakiem i warzywami Składniki – ciasto: Mąką pszenna – 400g Woda – 250g Sól Składniki - farsz: Pierś z kurczaka – 1 sztuka Mieszanka warzyw chińskich – 200g Imbir – kawałek 3cm Zobacz więcej
Dziś zapraszam na małą kulinarna wycieczkę, do warszawskiego Dim Sum Baru, czyli "Pełną parą" w nowej odsłonie, w której rządzą kucharze z Chin i Nepalu. Pełną parą na nowo W "Pełnej parze" na Zobacz więcej
laura
laura Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cafe Babilon
PIEROŻKI DIM-SUM

PIEROŻKI DIM-SUM 1868

Te pierożki zawsze mnie intrygowały, kilka miesięcy temu kupiłam nawet specjalny bambusowy garnek do gotowania na parze, pomysł aby zrobić je samodzielnie w domu jakoś mnie paraliżował. W końcu Zobacz więcej
nutristrefa
nutristrefa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
NutriStrefa
Sum z grilla z bakłażanami

Sum z grilla z bakłażanami 250

Grillowany sum i bakłażany to duet idealny. Polecam to danie jako lekki obiad lub kolację. Świetnie nadaje się dla osób na diecie odchudzającej. Bakłażan jest dobrym źródłem błonnika i jest Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Dim sum

Dim sum 328

Pierożki dim sum są moim wielkim przysmakiem, ale dotychczas zawsze zamawiałam je w restauracjach. W końcu zachęcona przez Macieja - jednego z moich Czytelników, trochę o nich poczytałam, obejrzałam Zobacz więcej
malwina-klima
malwina-klima Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
czekolada&chilli
Azjatyckie pierożki DIM-SUM

Azjatyckie pierożki DIM-SUM 1633

Ja i moja siostra od zawsze jesteśmy fankami kuchni azjatyckiej. Miałyśmy przyjemność spróbować jej w wielu krajach i w każdym była kompletnie inna. Kuchnia ta w większości zalicza się do Fusion Zobacz więcej
Follow the Fork
Follow the Fork Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
followthefork
Pieczone sakiewki dim-sum

Pieczone sakiewki dim-sum 549

Moja Mama koniecznie chciała wypróbować przepis, który podejrzała w jednym z magazynów. Dlatego wczoraj zabrałyśmy się wspólnie do lepienia pierożków dim-sum. Wyszło nam danie, które przygotowuje się Zobacz więcej
Pierożki dim sum gotowane na parze Dodane 17 kwietnia, 2013 w Dania główne Lekkie pierożki gotowane na parze. Przepis z genialnego programu Rewolucja na talerzu z małymi zmianami. Składniki: Ciasto: 2 Zobacz więcej
kmiec.ag
kmiec.ag Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
White Tablecloth
Mięsne pierożki dim sum.

Mięsne pierożki dim sum. 193

Mięsne pierożki dim sum. Składniki na ciasto: - 2 szklanki mąki - 1 szklanka ciepłej wody - 1/2 łyżeczki soli Farsz: - 350 g mięsa wołowego mielonego - 1 łyżka sosu sojowego - 100 g pieczarek - 1 Zobacz więcej
Pierożki dim sum uwielbiam. Do tej pory pamiętam moją pierwszą wizytę w chińskiej restauracji w Paryżu. Miałam wtedy jakieś 12 lat. To był pierwszy wyjazd na tzw. zachód. Znajomy taty zabrał nas do Zobacz więcej
Sum jest bardzo zdrową,delikatną rybą , dużo mięsa ości prawie wcale.Jest największą rybą słodkowodną.Mięso idealne, a po przyrządzeniu jest w środku soczyste .Świetny jako stek z ryby.Z tą ryba Zobacz więcej
Ania_L
Ania_L Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kraina rozkoszy podniebienia...
Dyniowe dim sum

Dyniowe dim sum 265

Dim sum to chińskie pierożki gotowane na parze. Pierwszy raz jedliśmy je podczas naszego pobytu w Chinach. Można je tam było spotkać praktycznie na każdym kroku: sprzedawano je i na ulicznych Zobacz więcej
Drink Eat Live
Drink Eat Live Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
WEGAŃSKIE PIEROŻKI DIM SUM

WEGAŃSKIE PIEROŻKI DIM SUM 226

Nowe obowiązki, których ostatnio mam w nadmiarze powodują iż mniej czasu mam na utrwalanie moich kulinarnych dań czy to na karcie pamięci aparatu, czy też komputerze. Być może blog wygląda na Zobacz więcej
Kinia87
Kinia87 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kultura Kulinarna
Dim sumy z wieprzowiną

Dim sumy z wieprzowiną 153

Azjatyckich przysmaków ciąg dalszy. Dim sumy z wieprzowiną to kolejny doskonały pomysł na wykorzystanie resztek z niedzielnego obiadu. Ostatecznie, jak „naucza” Jamie: w kuchni nic nie powinno się Zobacz więcej
Dim Sum’y to tradycyjna przekąska w chińskiej prowincji Guangdong i oczywiście w Hong Kongu. W niedziele późne śniadanie w restauracji Dim Sum to tradycja. Większość dim sum’ow jest przygotowywana na Zobacz więcej
Uwielbiam chińskie pierożki Dim Sum! Jadłam je w kilkuwersjach, z różnym nadzieniem. Dzisiaj do środka dałam krewetki, czerwoną paprykę, por, szczypior i czosnek. To wszystko wymieszane z sosem Zobacz więcej
Chińskie pierożki. Czyli dim sumy. - Trawka Cytrynowa Trawka Cytrynowa | O jedzeniu ze smakiem Strona główna Indeks przepisów O nas Kontakt Chińskie pierożki. Czyli dim sumy. 18 sierpnia 2015 Zobacz więcej