Lekkie śniadanie. Wysokobłonnikowe musli z truskawkami, jagodami goji i morwą

62 kliknięcia
02.06.2017
blog: Słodkie okruszki

Przepis: Lekkie śniadanie. Wysokobłonnikowe musli z truskawkami, jagodami goji i morwą

Szybko, lekko, smacznie z dużą ilością błonnika. Takie śniadania uwielbiam, szczególnie latem, gdy na straganach świeże owoce kuszą z każdej strony Wysokobłonnikowe musli z jagodami goji i morwą możecie nabyć w sklepie ze zdrową żywnością e-condimenta w zestawie do wybranej diety, jak i osobno Składniki: Musli wysokobłonnikowe z jagodami goji i morwą e-condimenta 5 łyżek (50 g) 4 łyżki ciepłej wody 1 czubata łyżka jogurtu...

DODANO DO 3 zeszytów:

Zobacz także przepisy na:

    kikidietetycznie
    kikidietetycznie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
    Kiki dietetycznie
    108. Smoothie bowl

    108. Smoothie bowl 115

    Ivka
    Ivka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
    Ivka w kuchni
    Musli tak jak chcesz :)

    Musli tak jak chcesz :) 156

    Ivka
    Ivka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
    Ivka w kuchni
    Musli tak jak chcesz :)

    Musli tak jak chcesz :) 111