Inauguracja akcji „Miejsca ze Smakiem” marki Saska

2 miesiące temu

24 maja w Oberży pod Czerwonym Wieprzem odbyła się uroczysta inauguracja akcji „Miejsca ze Smakiem”, firmowanej przez markę Saska. Na tę okazję szef kuchni i osobowość gastronomii Marcin Budynek przygotował specjalne menu, w którym zaszczytną rolę odegrały gwiazdy wieczoru – wódki i nalewki z portfolio Saskiej.

                

Połączenia idealne

Menu na premierę zostało przygotowane zgodnie z zasadami sztuki foodpairingu, czyli odpowiedniego połączenia wykwintnych smaków potraw ze szlachetnymi smakami Saskiej. Aperitif należał do Saskiej Pigwy, przekąski zimne i gorące idealnie komponowały się z Saską Czarny Bez i Saską Wiśnia z Nutą Rumu, zupa podana została w towarzystwie Saskiej Dębowej, a za oprawę dania głównego odpowiedzialne były Saska Dzika Róża i Saska Pomarańcza z Nutą Bourbona. W finale, goście racząc się Saską Śliwką Węgierką, rozpływali się nad deserem a całość uczty zwieńczył jeden z nowych smaków – Saska Orzech Laskowy z Nutą Karmelu. A wszystko po to, by pobudzić kubki smakowe i móc delektować się najwyższymi doznaniami na tej prawdziwej uczcie dla zmysłów.

                 

Liczy się wnętrze

Stylowe i historyczne wnętrza Oberży pod Czerwonym Wieprzem idealnie wpisały się w klimat spotkania a wykwintny stół Saskiej został przygotowany na tę okazję przez Zorianę Zozulię, specjalistkę w dziedzinie unikalnych aranżacji przestrzeni. Wieczór otworzył Marek Sypek, Dyrektor Zarządzający Stock Polska, który oficjalnie zainaugurował akcję Miejsca ze Smakiem. W trakcie spotkania
o szczegółach aktywacji opowiadał także Bartosz Paśko (On Trade Activity Manager) i Mateusz Banach (Brand Manager marki Saska). Dodatkową atrakcją spotkania było szkolenie z foodpairingu prowadzone przez samego mistrza - Marcina Budynka. Wśród gości eventu znaleźli się restauratorzy, przedstawiciele mediów i blogosfery.

 

 

                  

 

Miejsca Ze Smakiem

Wyjątkowe okazje należy celebrować w wyjątkowych miejscach.  „Miejsca Ze Smakiem” to całoroczna akcja, w której Saska wybiera szczególne miejsca na mapie Polski. W grupie wyróżnionych znalazły się m.in. restauracje, hotele, dworki, bary plenerowe, kluby. Podczas kolacji przedstawiciele wybranych lokali otrzymali oficjalne certyfikaty, sygnowane znakiem akcji.

Pełna lista wybranych 40 Miejsc ze Smakiem (do pobrania)

***

O Stock Polska

 

Jeden z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, druginajwiększym producentem alkoholu w Polsce. Flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.