Przepis na birmingham

Powiązane przepisy:

Uuuaaa, gorące, znów się oparzyłam, ciągle to robię...taka już moja mała niezgrabność w kuchni ;). Na dworze typowo angielska pogoda, z zaciągniętego na dobre nieba siąpi drobny deszcz, już na samą my Zobacz więcej
24 listopada razem ze znajomy blogerami spotkaliśmy się w restauracji hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport na kolacji degustacyjnej. Na samo wspomnienie potraw, które wtedy jedliśmy, moje ślinianki Zobacz więcej
thiessa
thiessa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże kulinarne
Tempeh balti

Tempeh balti 134

Autor: thiessa @ 6:14am, Czwartek 9 Luty 2012. rdo: "Super soya" Tanya Carr and Joanna Farrow Balti to brytyjski typ curry podawany w naczyniu, w ktrym si gotowao o tej samej nazwie. Garnek w swojej k Zobacz więcej
justylla
justylla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Readeat.pl
Veggie Parade w Krakowie

Veggie Parade w Krakowie 50

Dzisiaj na blogu nie będzie o jedzeniu, obieraniu karczochów, ani nawet o filmach. Dzisiaj krótka notka o Veggie Parade, która już drugi raz odbędzie się w Krakowie! Veggie Parade to idea pokojowych Zobacz więcej
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport i pewna kolacja Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, umiejscowiony jest przy lotnisku Kraków Balice, dokładnie po drugiej stronie ulicy. Jest to nowy budynek, Zobacz więcej
Dzisiaj miałem przyjemność być na Cake International 2012, targi te organizowane w Birmingham są bardzo dobrą okazją, do tego aby podpatrzyć, jak można dekorować torty, muffinki i inne słodkości :) Os Zobacz więcej
Znów zaniedbałam blog przez dłuższą chwilę, a to z powodu kolejnego wyjazdu. Zupełnie nieplanowanie polecieliśmy na tydzień na Wyspy i choć większość czasu zajęło nam spotykanie się z rodziną i przyja Zobacz więcej
kimek
kimek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smak Indii
Kurczak karahi (Karahi Chicken)

Kurczak karahi (Karahi Chicken) 40

Kurczak karahi to popularne danie wywodzące się z kuchni północy Indii i Pakistanu. Nazwa nawiązuje do naczynia, w którym jest ono tradycyjnie przyrządzane. Otóż karahi to rodzaj stalowej głębokiej pa Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moja Mała Kuchnia
z wizytą na "Wyspie"

z wizytą na "Wyspie" 72

Ostatnie 10 dni spędziliśmy "za wodą" czyli w Anglii, stąd ta cisza na blogu. Wróciłam już i postaram się w najbliższych tygodniach przygotować różne smaczne dania, zainspirowane naszym wyjazdem. Nie Zobacz więcej
kimek
kimek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smak Indii
Balti z jagnięciną (Lamb Balti)

Balti z jagnięciną (Lamb Balti) 153

Balti to nazwa stalowego woka z płaskim dnem, znanego w kuchni północnych Indii i Pakistanu jako karahi. Balti jako potrawa przyrządzana we właśnie takim naczyniu jest typowym przedstawicielem kuchni Zobacz więcej
Chciałoby się zacytować polskiego klasyka "Miś" - "Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój...Londyn - miasto w Anglii....To co mi pan nic nie mówi?":) Mimo, że w Wielkiej Brytanii miałem Zobacz więcej
  Z czym kojarzy się kuchnia Wielkiej Brytanii? Mnie najbardziej z rozgotowanym groszkiem, jajkami na bekonie, puddingiem oraz sosem miętowym serwowanym do mięs. Inaczej mówiąc, z mało atrakcyjnymi ko Zobacz więcej
Eweli
Eweli Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Na Skrzydłach Smaku
Słodko kwaśny kurczak balti

Słodko kwaśny kurczak balti 106

Źródło: " Kuchnia indyjska, najlepsze przepisy"   Zobacz więcej
     Kuchnia balti to pewien sposób gotowania wywodzący się z kuchni indyjskiej, bardzo popularny w Wielkiej Brytanii. Dania balti przygotowuje się i podaje w przypominającym wok naczyniu z dwoma uchw Zobacz więcej
Kuchnia indyjska - feeria smaków i zapachów w naszych domach. No tak, niby indyjska - w korzeniach, ale spopularyzowana w Wielkiej Brytanii. Globalizacja nie omija również naszych talerzy :-) Dania ba Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moja Mała Kuchnia
Krótkie wakacje na wyspach

Krótkie wakacje na wyspach 65

No więc zupełnie nieplanowanie i niespodziewanie zdecydowaliśmy się na szybki wypad na wyspy by odwiedzić rodzinę i znajomych i załatwić kilka spraw. Pogoda o dziwo była bardzo ładna, kilka dni świeci Zobacz więcej