Przepis na islandia

fabryka czasu ulotna
Indyk ze śliwkami

Indyk ze śliwkami 9

Indyk ze śliwkami | FABRYKA CZASU ULOTNA FABRYKA CZASU ULOTNA podróże, trochę humoru i coś do jedzenia Menu Przeskocz do treści Indyk ze śliwkami Fabryka Czasu Ulotna / 22 minuty temu W powietrzu zacz Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Lodu i Ognia”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia doświadczaliśm Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Ognia i Lodu”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia doświadczaliśm Zobacz więcej
Chleb wulkaniczny pieczony przez dobę pod ziemią, zupa rybna z mleczkiem kokosowym, krem z homara czy baranie łby – Islandia intryguje nie tylko naturą i krajobrazami. Kuchnia islandzka jest z jednej Zobacz więcej
Nasza podróż do Krainy Lodu i Ognia zbliża się wielkimi krokami. Już zaledwie za kilka dni nasza czteroosobowa ekipa wyruszy polować na jak najlepsze ujęcia islandzkich krajobrazów, szukać północnych Zobacz więcej
Jakieś 10 lat temu zobaczyłam tańczącą reklamę Islandii i zwariowałam. Zwariowałam do tego stopnia, że przez następnych 10 lat planowałam. I pewnie planowałabym do dzisiaj, gdyby nie jedna moja cecha, Zobacz więcej
  Stając przed półką ze słodyczami w jednym z islandzkich sklepików zdałam sobie sprawę, że pogłoski o ogromnej miłości, jaką Islandczycy darzą lukrecję są najprawdziwszą prawdą. Oczywiście, znajdziec Zobacz więcej
Kiedy podczas mojego wakacyjnego pobytu na Bornholmie w 2015 roku zadzwonili do mnie znajomi z propozycją wspólnego wyjazdu na Islandię w listopadzie tego samego roku, rzuciłam się na tę propozycję z Zobacz więcej
Islandia z dzieckiem. Doskonały pomysł czy szaleństwo? Start O nas Pracuj z nami Islandia z dzieckiem. Doskonały pomysł czy szaleństwo? 19 maja 2019 Najdroższy kraj Europy. Nie ma tu Disneylandu, ani Zobacz więcej
Dzień 7: lodowa laguna odowiec przy jeziorze  Dzień przywitał nas deszczem, który padał przez pół dnia. Nie stanowiło to dla nas problemu, gdyż w tym czasie musieliśmy pokonać spory odcinek drogi. Na Zobacz więcej
Przygotowania do wyjazdu na Islandię u nas miały kilka rozłożonych w czasie etapów. Bilety lotnicze, sprawy bankowe, wypożyczalnia samochodów. Czytanie map i przewodników, własne mapy. Szukanie wodood Zobacz więcej
Choć żywiliśmy się głównie daniami gotowymi (tylko do podgrzania), to raz w pewną piękną noc przygotowałam kolację, na której królowałyprzegrzebkismażone na maśle. Bardzo lubię te mięczaki za ich deli Zobacz więcej
Dzień 3: Kąpiel w jacuzzi w Drangsnes, Skała Hvitserkur Nie bez powodu po objechaniu Fiordów Zachodnich chcieliśmy dostać się do małej miejscowości Drangsnes. Tu znajduje się gorące źródło z jednym z Zobacz więcej
Justine-abroad
Justine-abroad Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Świat na talerzu
ISLANDIA: Fiskibollur

ISLANDIA: Fiskibollur 154

Zaprzęgnęłam inne blogerki-emigrantki do pomocy. W końcu kto jak nie one zapewni mi wiarygodny i wartościowy wgląd w kulinarne zwyczaje mieszkańców krajów, w których przyszło im mieszkać. Wczoraj Maus Zobacz więcej
Na Islandii spędziliśmy 10,5 dnia. Byłoby o pół dnia więcej, ale nasz wylot z Berlina był opóźniony o ponad 3,5 godziny, przez co na lotnisku w Keflaviku byliśmy przed 19:00 zamiast w porze obiadowej. Zobacz więcej
Islandczycy wydają się mieć słabość do czarnego jedzenia. Obowiązkowo nazywają je jakoś lawopodobnie i nie wiem, ile z tego jest obliczone na dobrą zabawę, a ile na turystów, ten potężny żywioł opływa Zobacz więcej
Poniżej dla zainteresowanych garść informacji praktycznych i ciekawostek n.t. Islandii, a jeszcze niżej porady, jak zorganizować wyjazd na własną rękę. 1) Wynajęcie auta w Islandii jest chyba jedyną r Zobacz więcej
Wracam po krótkiej nieobecności, którą zawdzięczam kalendarzowi zapełnionemu podróżami. W ostatnim miesiącu odwiedziłam Amsterdam, Zurich i przede wszystkim – Islandię. Ten kraj zapiera dech w piersia Zobacz więcej