Przepis na kanapka na długą podróż

Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę samoc Zobacz więcej
MocnaBabka
MocnaBabka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Babka i Kanapka
Pociągowa kanapka na podróż

Pociągowa kanapka na podróż 140

Skąd się wzięła kanapka „pociągowa”? Tak nazwał mój synek kanapkę, którą zwykle robiłam mu gdy wybieraliśmy się w podróż. Chodziło o to, żeby zapewnić dziecku w miarę wartościowy posiłek podczas kilku Zobacz więcej
Ferie w pełni więc pewnie wielu z Was ma przed sobą do pokonania nie jedną podróż, np. by znaleźć się w górach lub innym miejscu w którym postanowiliście spędzić czas. Kiedyś po prostu stawaliśmy w Mc Zobacz więcej
Ciężko nazwać ten post przepisem. To będzie raczej pochwała, tego co akurat udało mi się kupić. Na dzisiejszych zakupach dorwałam, pojemnik na sałatkę do pracy. Z małą miseczką na sos, i widelcem. W s Zobacz więcej
Już za dwa dni wyjeżdżam na dłuuugo oczekiwane wakacje. Bardzo możliwe, że niedługo będę narzekać na greckie upały, ale póki co czekam na ten wyjazd z niecierpliwością. :) Niestety na taką podróż, szc Zobacz więcej
Pojutrze wyjeżdżam do ciepłych krajów (w końcu! już mam dość ciągłego deszczu), a to oznacza długą podróż i możliwość cheat meal'a ;) Mam okazję zjeść coś innego, niezdrowszego.  Moja podróż będzie tr Zobacz więcej
dwieprawerece
dwieprawerece Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
dwie prawe rece
KANAPKI NA PODRÓŻ

KANAPKI NA PODRÓŻ 395

Jakiś czas temu na stronie kotlet.tv znalazłam przepis na roladę chlebową. Pomyślałam, że to super pomysł i od razu zabrałam się do roboty. Po kilku razach, stwierdziłam, że ciasto drożdżowe zamienię Zobacz więcej
becia89
becia89 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z pamiętnika dietetyka...
CO JEM W PODRÓŻY?

CO JEM W PODRÓŻY? 339

Witajcie! Dziś mam dla Was lekki temat, ale dla mnie bardzo na czasie, gdyż właśnie wyjeżdżam z Krk. W sumie zaraz wracam, ale w podróży jeść coś trzeba, szczególnie w tej dłuższej i nie mam tu na myś Zobacz więcej
Zaczęły się ferie zimowe i czas wyjazdów. Nie zawsze można coś zjeść robiąc przerwę w podróży, czasem warto zrobić sobie kanapki, które są pod ręką , kiedy zgłodniejemy.Peklowana pierś gęsi to doskona Zobacz więcej
Atlas kanapek świata Paweł Loroch Adrianna Ewa Stawska Nie wiem, jak mogłem tak długo nie mieć tej pozycji. Ciekawa, bogato ilustrowana podróż po świecie, gdzie zamiast dzieł sztuki podziwiamy dzieła Zobacz więcej
W dzisiejszych czasach coraz bardziej popularne stają się wycieczki w dalekie kraje, coraz więcej z nas decyduję się na wakacje poza Europą. Takie wyjazdy jednak są nieodłącznie związane z długą podró Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
6 wegańskich przekąsek na podróż

6 wegańskich przekąsek na podróż 166

6 wegańskich przekąsek na podróż - KUKBUK Skip to content Linki do social media 6 wegańskich przekąsek na podróż Przepisy i zdjęcia: Marta Dymek, jadlonomia.com Podziel się: Autopromocja Prenumerata S Zobacz więcej
uzależnieni w kuchni
uzależnieni w kuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróż

Podróż 428

Za dwie godziny wsiadam do pociągu. Jestem optymistką, więc wierzę, że nie usłyszę z megafonu na peronie przesympatycznego głosu pani informującej mnie, że Przemysław jest opóźniony o magiczne 65 min Zobacz więcej
Kanapki na podróż, a właściwie ich zawartość, stały się dla mnie bardzo ważne odkąd zaczęłam podróżować z dzieckiem. Podczas wielogodzinnej podróży samochodem, albo pociągiem, trzeba zapewnić dziecku Zobacz więcej
...witajcie po przerwie.. Opowiem Wam o podróży. Bardzo długiej i pełnej ważnych wydarzeń. Która ciągle trwa. A od kiedy się zaczęła - zmieniło się wszystko. Podróżowałam bez chwili przerwy. Mimo zmęc Zobacz więcej
W poprzednim poście wspominałam Wam o moim wakacyjnym wyjeździe w Tatry. Aby tam dojechać, mieliśmy do przejechania dosłownie całą Polskę od północy na południe. Dlatego też naszą podróż podzieliliśmy Zobacz więcej
Wielogodzinna podróż z dzieckiem jest nie lada wyzwaniem! Myślimy o tym co zabrać, jak dziecko ubrać, gdzie zrobić przystanki, a bardzo często zapominamy o przekąskach. Później na prędce kupujemy jaki Zobacz więcej