Przepis na obiad dla 4 latka

Kurczak pieczony w piwie z jabłkami i rozmarynem Bardzo proste jednogarnkowe danie dla całej rodzinki. Wystarczy wrzucić wszystko do jednego naczynia do pieczenia i poczekać na kanapie aż obiad się zr Zobacz więcej
Wczoraj strefa uzdrowiskowa Kołobrzegu zamieniła się w wielki marsz Nordic Walkingu. Był to III Marsz Zdrowia z Nordic Walking. Świętowaliśmy pod hasłem “zdrowe bicie serca”zorganizowanym w dniu, w kt Zobacz więcej
ullinek
ullinek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Qchnia Uli
Łazanki z grillowaną cukinią

Łazanki z grillowaną cukinią 151

Łazanki to rodzaj makaronu, który kojarzy mi się jednoznacznie - z kutią, łazankami z makiem, bakaliami i miodem = świętami Bożego Narodzenia. Tym razem musiałam wykombinować coś innego. Z pomocą przy Zobacz więcej
Miewam różne zachcianki i ochoty na jedzenie. I mam tak od wielu lat ;) Czasem zjadam śledzia na kolację, żeby zaraz po nim zjeść kanapkę z kremem czekoladowym. Najczęściej jednak zdarza mi się późnym Zobacz więcej
Mój syn uwielbia ciasteczka czekoladowe – te są tak proste do zrobienia, że Dylan i Aniela robili je prawie sami. Smakują wyśmienicie i można je przechowywać w szczelnie zamkniętym pojemniku przez oko Zobacz więcej
Pizza z patelni to niesamowicie szybki i prosty sposób na pyszny obiad lub kolację. Dzisiejsza pizza z patelni skradła przede wszystkim serce naszego 3-latka, a to spory sukces i nasza wielka radość P Zobacz więcej
Proste w przygotowaniu, idealnie uzupełniające i wzbogacające każde drugi danie – surówki. Dziś zapraszam Was na 4 pyszne przepisy. Surówki te bardzo często pojawiają się na moim stole. Mam nadzieję, Zobacz więcej
Ostatnio straciłam głowę dla sera korycińskiego. Kombinuję z nim dość mocno. Wrzucam do kanapek, sałatek i dziś wylądował u nas na obiedzie. To danie z serii "super szybkie", bo zajmuje tyle ile gotuj Zobacz więcej
Ostatnio bardzo rozpieszczamy nasze kubki smakowe, w niedzielę odpaliliśmy maszyna do raclette i przy francuskim serze i oczywiście winie, wspominaliśmy nie tak dawne fajne czasy ;). Za to wczoraj geo Zobacz więcej
Deser… Istnieją trzy powody, dla których zaczynam „obiad” od deseru…. Pierwszy, nie lubię zostawiać przyjemności na koniec, bo życie jest zdecydowanie zbyt krótkie, by odkładać je na później…. Drugi, Zobacz więcej
Mam sporą tremę. Co prawda pierwsze wakacje pod namiotem spędziłam kiedy miałam 4 latka, a potem niemal każdego roku pakowaliśmy namiot i wyjeżdżaliśmy w różne zakątki Europy, ale od trzech lat „hotel Zobacz więcej
Racuchy uwielbiają dzieci - moje na pewno. Ja od czasu do czasu również lubię zjeść obiad na słodko, mąż musi mieć mięso, a placki może zjeść na deser.  Do placuszków używam maślanki lub kefiru, w zal Zobacz więcej
Zostają Wam czasem ziemniaki z obiadu? U mnie dzieje się tak często, bo dzieci nie przepadają za nimi w formie typowego obiadowego dodatku. Chętnie zjadają natomiast później w różnych innych postaciac Zobacz więcej
Przepis na to danie mam w swoim tajnym zeszycie z przepisami od bardzoooo dawna, kilka lat temu przepis ten krółował na "Czarnej Oliwce"( wtajemniczeni wiedzą ), tak jak zreszta udka Eli:) ale potem n Zobacz więcej
panimalorny
panimalorny Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
4 latka

4 latka 52

UWAGA Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie publikuj ich dalej jako własne! Uszanuj prawa autorskie! Zobacz więcej