Przepis na przepisy na camping

Powiązane przepisy:

It was a long weekend for us recently so we decided to hit the road and enjoy the beauty of the outdoors! Camping out is the best thing that you can do and I would definitely recommend it to anyone wh Zobacz więcej
Prawdziwy luksus w terenie to dla mnie kawiarka, wkład chłodzący w izolacyjnej torbie i para butów na zmianę. Ale może to też być ulubiony drink w szkle albo namiot, w którym można stanąć wyprostowany Zobacz więcej
adams
adams Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ITALIA W GĘBIE
FLORENCJA - AMORE A PRIMA VISTA

FLORENCJA - AMORE A PRIMA VISTA 50

Pamiętam jak dziś.Początek lat 90-tych.Przyjechałem do Florencji porannym pociągiem z Rzymu. Wysiadłem na stacji Santa Maria Novella.Trochę zmęczony,z plecakiem i małym namiotem na grzbiecie szedłem n Zobacz więcej
Wakacje, wakacje i po wakacjach…. My w tym roku wybraliśmy się pierwszy raz pod namiot do Dziwnówka. Zatrzymaliśmy się na campingu Wiking i przyznam szczerze, że na początku troszkę się przeraziłam. J Zobacz więcej
Veganbanda
Veganbanda Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
www.veganbanda.pl
Kawa po wietnamsku

Kawa po wietnamsku 22

Znacie przyrząd widoczny na zdjęciu? To zaparzacz do kawy o nazwie Phin, który kilka lat temu przywiozłam z Wietnamu. Zaparzanie kawy przy jego pomocy działa na zasadzie przelewu, bez użycia filtrów. Zobacz więcej
Wyspy Hvaler (Wszystkie zdjęcia robiona są telefonem, ponieważ... zapomniałam aparatu, więc jakość nie jest najlepsza, jednak nieważne jakie zdjęcia, wszystkie oddają piękno tych miejsc). Decyzję o wy Zobacz więcej
Retro Food Design
Retro Food Design Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Lato 2014

Lato 2014 41

Trzeba napisać krótko: zaczęło się! Lato! Są tony świeżych warzyw i owoców, jest słońce, długi dzień, komarów za to jakoś dziwnie nie ma. Zbliża się również, według mnie, najlepszy czas we Wrocławiu - Zobacz więcej
Dla turystów odwiedzających Szkocję, wyspa Skye jest jednym z obowiązkowych punktów. Kiedy zaczęliśmy podróżować po Szkocji i dla nas Skye stało jednym z miejsc, które chcieliśmy koniecznie zobaczyć. Zobacz więcej
Opalanka
Opalanka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
niebo na talerzu
Weki z mięsa

Weki z mięsa 5803

Mięso w słoikach to dobre rozwiązanie dla tych co wybierają się np. na łódkę albo na camping i nie lubią gotowania, albo gotowania w ciasnym kambuzie (ja chyba nawet tam lubię, kto mnie weźmie na łódk Zobacz więcej
Pink Envelope
Pink Envelope Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wyścig na wydmach!

Wyścig na wydmach! 55

Ostatni weekend spędziłam między wydmami a lasem, na jednym z najlepszych campingów, na jakim byłam. Rześkie powietrze budziło z samego rana, tak że nie chciało się jeszcze opuszczać namiotu. Wieczore Zobacz więcej
Nie pamiętam dokładnie okazji, ale kiedyś wraz z siostrą i kuzynem tworzyliśmy dla naszego dziadka w ramach prezentu prezentację pt. "Jaki dziadek, takie wnuki". Cały czas odkrywam jak bardzo prawdziw Zobacz więcej
 Dzięki uprzejmości ZT Kruszwica mam przyjemność wypróbować super saszetki smakowego oleju Kujawskiego. Nie tylko do smażenia, ale i do sałatek jest doskonały, a przy tym zajmuje mało miejsca i można Zobacz więcej
Kolejny rok, kolejna podróż po Bałkanach. W tym roku wybraliśmy się do Bośni oraz Czarnogóry. W trackie wyjazdu publikowałam sporo zdjęć na Instagramie i dostałam od Was pozytywny feedback, dużo pytań Zobacz więcej
Wraz z końcem pobytu w Rzymie wypożyczyliśmy auto i rozpoczęliśmy objazd Apulii! Auto przez najbliższe półtora tygodnia miało nam służyć jako sypialnia. Włochy mają spore zaplecze campingów, jedne lep Zobacz więcej
Czytaj więcej » Zobacz więcej
Na ogół jestem dobrze zorganizowana i lubię planować. Tak jak moja mama o wakacjach myślę w lutym, czyli zaraz kiedy wrócę z ferii, a o feriach już we wrześniu, czyli kiedy kończą się wakacje. Do tego Zobacz więcej